Szpital Wojskowy w Krakowie Liderem Zaufania Pacjenta | 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ

Szpital Wojskowy w Krakowie Liderem Zaufania Pacjenta

- Szpital spełnia najwyższe standardy komunikacji i obsługi pacjenta – pisze w formularzu oceny juror konkursu, który odwiedził placówkę jako tajemniczy klient. Organizowany w tym roku po raz drugi przez Europejskie Centrum Badań nad Jakością konkurs chce wspierać polski sektor ochrony zdrowia oraz rozwój placówek medycznych poprzez identyfikowanie i promowanie podmiotów dbających o wysoką kulturę obsługi pacjenta.

- 5 Wojskowy Szpital Kliniczny stanowi przykład instytucji medycznej nowej generacji, takiej która rozumie, że skuteczne leczenie to nie tylko zaawansowana technologia i kompetencje kliniczne, ale przede wszystkim relacje, zaufanie i komunikacja - stwierdza ekspert komisji konkursowej - To modelowy przykład placówki, która realnie wpływa na poprawę jakości życia swoich pacjentów poprzez holistyczne i humanistyczne podejście do procesu realizacji świadczeń medycznych.

Po rozmowie z pacjentami i przedstawicielami personelu zwraca uwagę na pozytywne opinie pacjentów dotyczące  warunków pobytu i leczenia, kultury obsługi i dostępności świadczeń. Szpital spełnia najwyższe standardy komunikacji i obsługi pacjenta – ocenia..

„Tajemniczy klient” nie miał zastrzeżeń do jakość udzielania informacji i wsparcia w bezpośrednim kontakcie z personelem, juror został pokierowany przez pracowników do odpowiednich pomieszczeń, udzielono mu wszechstronnych wyjaśnień odnośnie obowiązujących w szpitalu procedur i zasad.  Zwraca również uwagę na bardzo dobre oznakowanie budynków, aczkolwiek system identyfikacji wizualnej szpitala nie jest w pełni spójny. 

To tylko część szczegółowej oceny jaka trafiła w nasze ręce wraz certyfikatem „Lidera Zaufania Pacjentów”.  Cieszy także "Wyróżnienie Specjalne Ekspertów, jakie również otrzymaliśmy.

Teraz czas na analizę zarówno pochwał, jak i uwag dotyczących rzeczy, które możemy robić jeszcze lepiej. Zarówno jeżeli chodzi o podejście do pacjentów, jak i pracowników.  Będziemy się starać jeszcze bardziej. Tytuł „Lidera Zaufania Pacjentów” zobowiązuje.

– To było miłe i bardzo satysfakcjonujące popołudnie – komentują zgodnie uroczystość wręczenia certyfikatów konkursu przedstawiciele szpitala: Roksana Siewierska-Stachura, pełnomocnik dyr. ds. zarządzania jakością i płk. lek.  Marian Król, z-ca dyr. ds. medycznych

 

Ostatnia aktualizacja
Data opublikowania